malarone tabletten aangeboden

  • johan

    Overgehouden van Azie-reis jan/febr 2013:

    44 stuks Malarone tabletten ( filmomhuld in de strips)

    De tabletten incl. bijsluiters en originele doosjes zijn geleverd door Ned. drogist (Ef) 12-01-2013

    Alle tabletten hebben een exp.date 05/2017

    Graag in 1 koop, dan 60 Euro excl. de verzendkosten of event. afhalen omg. Deventer

    Eventueel ook per stuk te koop.

  • Christine

    Hallo Johan,

    ik wil ze graag allemaal kopen als ze 250mg 100mg zijn.

    groeten, Christine

  • JE

    Het verhandelen van medicijnen via internet is strafbaar. Je kunt je dat vast wel voorstellen als het om de overgebleven morfine tabletten van je inmiddels overleden oma zijn, of van de ADHD- er die zijn ritalinnetjes aanbiedt om zijn telecom provider te betalen, maar het geldt ook voor b.v. anti depressiva als diazepam, slaapmedicatie, antibiotica en malariaprofylaxe. Straffen kunnen hoog oplopen. E-bay en marktplaats verbieden ook het aanbieden.

    Die 44 tabletten schelen je zo'n 60-70 euro op een reis van pakweg 2500-3000 euro voor een maand. Zo bezuinigen is fout bezuinigen.

  • anna

    malarone tabletten worden, voor zover ik weet, enkel op voorschrift van een arts en via de apotheek verstrekt en niet door een drogist. bovendien mogen ze inderdaad niet , zoals JE zegt, via internet verhandeld worden.

  • Christine

    cree@scarlet.be

  • Fons

    Hoi Johan,

    Heb je de tabletten nog te koop? Ik kan ze vandaag of morgen alle 44 zo komen ophalen in Deventer.

    Laat maar weten!