goede betrouwbare gids aanbevolen

  • Ronald

    Beste reizigers

    We hebben een prachtige reis door Myanmar gemaakt. We wilden een paar afgelegen plaatsen bezoeken, alsmede wat bekende highlights en hebben ter plaatse alles geregeld. We hebben gereisd met een enthousiaste, betrouwbare en toegewijd boeddhistische chauffeur/gids. Hij kan goede accommodaties (zijnde niet staats-bezit) voor prima prijzen regelen en speelt goed in op persoonlijke wensen. Zijn minivan beschikt over AC.

    Dankzij hem hadden wij een onvergetelijke reis.

    Zijn naam is Nay Linn Naing, email adres is humans.man@gmail.com en telefoon: 09401530609.

    Ronald

  • Alida De Kunst

    Hallo Ronald

    Ik lees net je info over een lokale gids.

    Ik heb wel een klein vraagje, misschien kan jij me evt. helpen.

    Wij vertrekken op 28/10/13 (normaal met baobab) naar Myanmar . Nu vernamen wij dat onze reismaatschappij gestopt is en dat alle reizen geannuleerd werden.

    Onze vluchten zijn apart (niet via baobab) geboekt en moeten we nu trachten alles zelf ter plaatse te regelen, want geen enkele reismaatschappij heeft vertrekken die met onze vluchten overeenkomen.

    Kan jij me evt. info verschaffen hoe ik deze man kan boeken ? Wat moet ik hier ongeveer voor rekenen (indien deze man niet beschikbaar is - gezien het toch kortbij is he) . Ik heb op deze manier nog nooit een reis gemaakt, enkel georganiseerde rondreizen , pffff. Ik ben er een beetje bang voor, maar heb geen andere keuze .

    Groetjes Alida

  • jetteke

    Dag Ronald hoe zag jouw rondreis eruit? Hoe lang duurde jouw reis en kun je een prijsindicatie geven? wij zijn voornemens in februari 2014 naar Myanmar te gaan; we reizen altijd met ons tweetjes en graag met een eigen gids.

    Groetjes Jetteke

  • jetteke

    Dag Alida, tjee dat is balen zeg, denk je alles goed geregeld te hebben……………… Ook wij zouden wel willen reizen met de door Ronald aanbevolen gids . Mocht je gebruik van deze gids gaan maken wil je mij dan jouw ervaringen laten weten? We gaan pas in februari. Alvast dank, en een heel fijne reis gewenst.

    Jetteke

  • Peustjens Theo

    Wij gaan ook volgende maand naar Myanmar en hebben daar voor een plaatselijk reisagentschap gecontacteerd nl. Khiri Travel met een vestiging In Yangon met een Nederlander aan het hoofd die voor mij 2 reisschema's heeft opgesteld waarvan ik er eentje heb aanvaard dit met een chauffeur/ gids die ons de hele trip begeleid .

  • Carla Neefs

    Wij zoeken een betrouwbare engelssprekende gids voor echtpaar. Aankomst 12 november 2013 in Yangon