vliegticket boeken bij baganair

  • Heidi

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring om in NL al een vliegticket te boeken van Yangon naar Nyaung U. Wil dit stuk ivm tijd graag vliegen.

    Op de site staat dat je online kan boeken, maar helaas zowel thuis als op het werk blijft die bezig met mijn verzoek.

    Heb inmiddels ook een mail gestuurd of ze me kunnen helpen, maar daar komt geen reactie op.

    Ik wil graag de dag van aankomst in Yangon direct doorvliegen. Ik land om 11.15 in Yangon en zou om 15.30 naar Nyaung U

    kunnen vliegen.

    Groeten Heidi

  • Henk de Jong

    Je kunt beter boeken via een lokale travel agent die wel op je e-mail reageren.

  • ikke

    Hou je rekening met vertraging? Ik zou een dag later gaan vliegen.

  • Anneke

    Hallo Heidi,

    wij zijn februari j.l. in Myanmar geweest , in Yangon kun je bij allerlei bureaus vluchten boeken naar Nyaung U of Heho of Mandalay.

    Omdat de vluchten naar Nyaung U 's morgens heel vroeg gaan hebben wij onze route omgedraaid en zijn we eerst naar Heho gegaan bij het Inle lake.

    Het is ongeveer 5 kwartier vliegen en Air bagan is ons erg goed bevallen. je krijgt zelfs een kleine maaltijd en een drankje aan boord.

    Maar wat jij wilt kan volgens mij niet, er zijn niet zoveel vluchten op een dag..of je zou met Air Asia kunnen proberen. succes ! groetjes, Anneke