pinnen

• Nijntje

USD voor Kyat's wisselen op de Zwarte markt in Yangon is wel een ervaring op zich.

Nieuwe briefjes van USD 100 willen ze het liefst.

• André

haha… ja! dat geld wisselen (USD- KYT) is echt eenhele ervaring… :)… Ik ben in e.o.a. achterafstraatje geweest waar je het liefste niet zou komen, maar het was een vage ervaring. zal ik nooit meer vergeten! :)

Nijntje schreef:

>

>

> USD voor Kyat's wisselen op de Zwarte markt in Yangon is wel

> een ervaring op zich.

>

> Nieuwe briefjes van USD 100 willen ze het liefst.

• Wendy

Hoi Mirjam,

Misschien heb je er wat aan, wij zijn net terug uit Burma en ik heb een kostenoverzichtje gemaakt, zie http://burma.hankes.nl onder de rubriek Kyatt.

Groet,

Wendy

• ansvandooren

volgens mij kun je nergens pinnen in Birma en betalen met creditcards lukt misschien alleen in enkele grote internationale hotels. de internat.creditmaatschappijen (Visa e..d.) hebben sinds 2003 alle contracten met Birma opgezegd! Het beste kun je in Yangon geld (dollars of euro's) wisselen.

• ans

in het Traders Hotel in Yangon kun je wel met creditcard betalen. Het bedrag wordt dan via Singapore afgerekend.

• Cornelis

Je kunt er niet pinnen. Neem vooral USD mee in grote coupures (100). Die zijn overal om te wisselen. Ik deed het op de markt in Yangon. Heel makkelijk.