dollars

• Jade

Hallo, hoeveel dollars heb je ongeveer nodig per week voor een rondreis op halfpensionbasis om 3 weken door Birma te reizen ?

Groeten, Jade

• Wendy de Vrede

Hallo Jade,

Misschien heb je wat aan ons overzichtje van uitgaven die wij hebben gedaan tijdens onze reis in Burma (november-december 2006, 3,5 week). Kijk op: http://burma.hankes.nl en kies dan voor de rubriek Kyatt.

Groet,

Wendy

• Linda

Hallo,

Ik ben net terug van een fantastische reis (16 dgn) door Myan-mar. Wij hadden dezelfde vraag en kregen daar niet echt een duidelijk antwoord op. We hadden de hotels etc hier al geboekt maar moesten daar eten, drinken, entrees betalen en natuurlijk shoppen. Wij hadden elk 600 Euro aan dollars mee. Gelijk bij aankomst hebben we 300 dollar gewisseld en wat blijkt aan het einde van de 16 dgn hebben we weer geld terug moeten wisselen. Je krijgt het gewoon niet op?!? we hebben veel tip gegeven (voor hun doen dan) goed gegeten d(uurste maaltijd 3 gangen was 5 euries incl drinken). De entrees voor de verschillende pagodes etc is het duurst en die hebben we telkens met dollars betaald. We konden de Kyats trouwens prima zonder kosten weer terug wisselen. Ik zou de volgende keer dus minder dollars meenemen maar een beetje een buffer is voor je gevoel wel fijn want pinnen kan echt nergens.

Groetjes Linda

En heel veel reisplezier in dit fantastische land met geweldig lieve aardige mensen.

• ansvandooren

wij waren afgelopen nov.dec. 4 weken in Birma en hebben in Yangon 100 euro gewisseld (+/- 1600 Kyats voor een euro). Daar konden we met z'n tweeën gemakkelijk een week eten, drinken, etc. Onze lokale gids heeft verder in Nyaungshwe (Inle-meer) en Mandalay ook Dollars gewisseld (+/- 1200 Kyats/dollar). Gemiddeld denk ik dat je met 100 Dollar per week een heel eind komt! Voor grotere coupures krijg je een betere koers.

een fijne tijd in dit geweldige land toegewenst!

• Nevea

Now that's sutlbe! Great to hear from you.