electriciteit / stekkerrrr

• karin

Heeft myanmar dezelfde voltage en platte stekker als in Thailand???

• Michelle

in ieder geval hetzelfde als in NL

• karin

Dank je voor je snelle reactie! Ik las dat ze voornamelijk 3 poot stekker ingangen hebben…

grtjs, karin

• Michelle

nou, die heb ik niet gezien. maar misschien anderen wel…..

• Sandra

Hoi Karin,

Wij kregen niet altijd de stekkers uit NL in het stopcontact. Ze hebben daar platte openingen ipv ronde gaatjes. Konden daar wel makkelijk een platte opzetstekker kopen!

Doei

• karin

Hoi Sandra, dan neem ik toch maar de engelse stekker mee. Hadden jullie een klamboe mee of hangen die standaard in de guesthouses?

grtjs!

• Marian

Wij hebben in verschillende hotels de verloopstekker nodig gehad omdat er een 3-poot stekker gebruikt moest worden. In de andere hotels konden we de gewone Nederlandse stekkers gebruiken.

• Sandra

Hoi Karin,

Wij hadden wel een klamboe mee. Ze hangen niet standaard in het guesthouse, weinig gezien zelfs (wij sliepen in “duurdere” budget tot lage middenklasse guesthouses en hotels). Klamboe ook wel gebruikt, ik sliep dan in ieder geval rustiger, wetende dat er geen beestjes in mijn bed konden kruipen (is een tik van me), haha.

Veel plezier!

Sandra

• karin

Hoi Sandra, bedankt voor de tip. Ik ben ook niet zo van de beestjes in bed en zeker niet van muggebulten :-)