Binnenlandse vlucht boeken vanaf NL

• Boy Menist

Hallo allemaal.

Ik heb inmiddels tickets om naar Yangon te vliegen, en een hotel aldaar voor de eerste 4 nachten. Ik ga wel bonnefooien, maar als je moe aankomt is het toch wel fijn te weten waar je naartoe moet.

Ik denk dus ook wel te weten wanneer ik Yangon weer ga verlaten. Dus dacht ik alvast even een binnenlandse vlucht te boeken naar Mandalay of Heho. Maar.. alle websites van de binnenlandse maatschappijen (minus natuurlijk MA, die willen we niet) vertonen kuren. Wanneer ik wil reserveren komen er witte schermen en nare errors.

Hebben jullie tips?

Groeten,

Boy Menist.

• Nijntje

binnenlandse vluchten zijn heel eenvoudig ter plekke te boeken en vaak nog goedkoper ook.

• mireille

Hoi Boy,

Je kunt de tickets ter plekke reserveren bij je guesthouse!!! Eigenlijk kun je al je vervoer vanuit je guesthouse regelen!

Groetjes, mireille

• Monique

Hoi Boy,

Zoals ik begrijp heb jij eigenlijk al een totale planning waar je wel en niet naar toe wil.

Wij hebben heel veel informatie gehaald van de volgende site:

myanmartourex.com.

Deze site is wel van een reisorganistaie maar met veel informatie over de reistijden per trein, vliegtuig en bussen. Verder de vertrektijden, dagen en vluchtprijzen ( ongeveer USD 5 tot 10 kan je eraf halen als je het in Myanmar boekt) van Air mandaly, air Bagan en Yagoon airways én nog allemaal meer info. Een goede info site om te surfen. ( kan wel wat kleine wijzigingen inzitten).

Wij hadden ook onze planning vast staan en hebben in Yagoon binnen 2 uurtjes alles geregeld wat we wilde. Vluchten en toch ook de hotels, daar de reisorganisatie toch wel een betere prijs krijgen als dat jij hetzelf regelt.

Waren wij eigenlijk niet gewend maar was wel heel relaxed. En……………ook weer heel wat gewicht aan dollars kwijt.

P.S. je hebt nl niet op de vliegvelden hotelsinfo balies zoals wel in de andere Azielanden en bent dan afhankelijk van de LP of taxichauffeurs.

Mocht je meer willen weten, hoor het van je.

Groeten Monique

• Boy Menist

Hai Monique.

Wat waardevol weer allemaal. Heel erg bedankt!

Groeten,

Boy.