Mrauk U

• Boy Menist

Hoi :-)

Mrauk U lijkt me wel erg mooi. Alleen.. je kan er alleen vanaf Yangon heenvliegen (tot Sittwe, dan de boot). Superonhandig qua reisschema dus. Of kan 't ook anders?

Groeten,

Boy.

• DOMI

Ik ben net terug uit Myanmar en wij hebben Mrauk U bezocht. Het is inderdaad heel onhandig kwestie van reisroute. Wij hebben de volgende reisroute gemaakt, yangon, bago, mandalay, bagan, ngapali, sittwe, mrauk U, sittwe en terug naar yangon. Tussen bagan en ngapali heb ik een vlucht genomen. Perfect mogelijk zonder probleem. Na een paar dagen zalig genieten hebben wij dan opnieuw een vlucht genomen naar sittwe. Echt de moeite om eens mrauk U te bezoeken en zeker een boottocht te maken van hieruit naar de Chin state. We hebben daar zelf een nachtje overnacht in een dorp aldaar. Moet je doen echt de max!!!

Als je nog praktische vragen hebt stuur ze me maar door

Groeten

DOMI

• Boy Menist

Hai Domi.

Dank voor je reactie!

Wat voor mij nieuw is is dat je dus tóch vanaf bagan naar ngapali kunt vliegen. Dat heb ik vanaf hier nergens kunnen vinden op internet. Kun je me zeggen welke maatschappij die route doet?

Groeten,

Boy Menist.

• Cornelis

Ik ben in dec. 2006 van Bagan naar Ngapali gevlogen. We konden kiezen uit 3 binnenlandse maatschappijen: Air Mandaly, Air Yangon, Air Bagan. Het is absoluut geen probleem. Gewoon doen! Het is er fantastisch.