Post naar Birma

• Marian

Ik heb 2 vrij dikke enveloppen met foto's naar onze gids in Myanmar/Yangoon op de post gedaan.

Ik lees net iets over aangetekend versturen, dat dat wel aankomt. Dat heb ik niet gedaan. Op de envelop heb ik ook niet geschreven wat er in zit, alleen naam en adres van het kantoor van de gids vermeldt en onze afzender.

Wat is jullie ervaring? Zou zoiets aankomen bij de geadresseerde?

• Roos

Hoi Marian,

Ik hoop voor je dat het aankomt maar ik vrees van niet.

De post die wij tot nu toe hebben gestuurd daar is nog niets van aangekomen,

zelfs een gewone kaart kwam niet aan. De enige manier om iets in

Myanmar te krijgen is via een oproep op dit forum. Geef het mee aan mensen die naar Myanmar gaan en laat iemand het op het vliegveld ophalen.

Roos.

• henri

zelf stuur ik al jaren maandelijks post naar Birma (Mandalay), vooral enveloppen met soms vrij veel er in. Mijn ervaring is dat zo'n tachtig procent aankomt. Ook heb ik een paar keer een pakje gestuurd; die zijn nooit aangekomen; aantekenen helpt niet. Houd er rekening mee dat alle post uit het buitenland vóór bezorging wordt geopend.

• Marian

Dank voor jullie antwoord. Het blijft dus gewoon afwachten of het aankomt. Er zitten foto's in de enveloppen. Bewust heb ik het al over 2 enveloppen verspreid. We zullen onze gids een mailtje sturen dat de foto's onderweg zijn, dan horen we t.z.t. wel of het aangekomen is. Hebben jullie nog enig idee hoelang de post er ongeveer over doet?

• henri

reken op ongeveer drie weken. Verder in de brieven uiteraard niets wat met politiek geassocieerd kan worden. En dan maar het beste ervan hopen. Succes

• Wood

I love reading these atricles because they're short but informative.

• Maverick

Heck of a job there, it asbluotely helps me out.

• Leatrix

These topics are so cofunsing but this helped me get the job done.

• Navid

Super jazezd about getting that know-how.