Dollars

• Carmen

Als ik het goed heb begrepen kun je dus niet pinnen in myanmar en moet je daar betalen met dollars (en kyat, welke je kunt wisselen met dollars). Nu is het zo dat ik eerst naar thailand ga.

Is het dan zo dat ik daar dus eerst baht moet pinnen, deze om moet wisselen in thailand voor dollars en hiermee dus naar myanmar ga? dan heb je dus een dubbele wisselkoers…of is er nog een andere manier?

Groetjes Carmen

• Jasper

Je zou natuurlijk ook vanuit NL Dollars mee kunnen nemen.

Is sowieso aan te raden. Altijd handig. (ook in Thailand)

En volgens mij kun je in Yangoon en Mandalay ook gewoon pinnen.

• Michelle

Hoi Carmen

Wat Jasper zegt: je kunt vanuit NL usd meenemen.

Je kunt ook vanuit NL euros meenemen en in Myanmar omwisselen in Kyat.

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me toch logisch dat je ook Baht kunt omwisselen. Bij banken zul je zeker kunnen wisselen. Myanmar en Thailand zijn buren. Maar misschien hebben anderen hier ervaring mee.

Ik ben zo blij met figuren zoals Jasper, die hier gewoon beweren dat je in Myanmar kunt pinnen. Ik zou Jasper willen voorstellen om met een bijna lege beurs maar MET pinpas naar Myanmar te gaan.

Nogmaals:

Je kunt in Myanmar NERGENS PINNEN.

• paul

Hoi Michelle,

Je komt nogal gefrustreerd over, wellicht bij gebrek aan een vent?

Als je nu eens lief bent ( ) zou iemand wellicht eens lief voor je kunnen zijn.

Groeten van Paul ;-)

• Michelle

Beste Paul

Als ik je vorige bericht en nu dit bericht lees dan ben je een vent zonder pit. Alleen al het herhaaldelijk gebruik van het woordje “wellicht” geeft deze indicatie.

Lezen kun je ook niet, zo is me uit beide berichten gebleken.

Rest me om je veel wijsheid toe te wensen:-)

Michelle

• Anneke

Ga effe ergens anders ruzie maken. Hier is dit forum niet voor.

• Michelle

Dit is een discussie-forum. Dus alles kan ter sprake worden gebracht. Ook politieke onderwerpen. Juist op dit forum, gezien de politieke situatie in Myanmar.