Kyat

• Carmen

Hallo,

Ik heb nog 86150 kyat over van mijn reis in birma. Heeft iemand interesse om dit over te kopen. Ik heb er namelijk niets meer aan. (ik ben eerder weg gegaan uit birma vandaar dat ik nog zoveel geld over heb). Ik wissel het terug tegen de koers die ik er ook voor heb betaald : 1200 kyat voor een dollar. en dat kunnen we dan wel weer omwisselen naar de dollar/euro koers.

Als iemand interesse heeft kun je me mailen op: carmenengel@hotmail.com

groetjes Carmen

• Michael

Momenteel staat de kyat op 1320 tegen 1 USD. Dat is 65.27 USD. Dat wil ik wel betalen (in Euro), maar 1200 tegen 1 kyat is echt achterhaald! Dat heet koersriciso!

• Carmen

Nou sorry hoor, maar ik heb het niet gecontroleerd voordat ik het berichtje sturen. Over de koers kan altijd onderhandeld worden toch.

Maar ik heb al iemand gevonden

Carmen

• Michael

Lekker voor jou en nog lekkerder voor mij want vandaag is de kyat naar 1330 tegen 1 USD gegaan en gelet op de economische ontwikkelingen van de laatste tijd denk ik dat we dit jaar de 1500 nog wel halen!

Ik heb nog een klein pakje liggen dat ik dus ook te duur gekocht heb. Sobeit! Ik wacht wel tot in Birma voor ik nog meer koop.

Eerst op naar Laos - Luang Prabang - waar je nog grotere pakken helf krijgt en je je dus helemaal een soort Dagobert Duck voelt!