Ik zie dat de dekkingsbeperking voor Burma is gewijzigd naar onbepaalde tijd. Wij hebben vliegtickets geboekt, heeft er iemand ervaring met wat de mogelijkheden zijn en hoe te handelen? alle tips welkom!!
De dekkingsbeperking geldt niet voor losse vliegtickets! De dekkingsbeperking geldt alleen voor pakketreizen.
Je kunt het beste contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij. Ik zou begin november met Malaysia Airways vliegen, ik heb hen gebeld, zij hebben speciale voorwaarden voor vluchten naar Myanmar. Dit geldt t/m 21 oktober. Uiteraard wordt de situatie in de gaten gehouden en als het noodzakelijk is kan er ook na 21 oktober nog tegen speciale voorwaarden gewijzigd of geannuleerd worden.Ik ga van de week dus weer eens bellen om te vragen of ze al weten wat er na de 21ste gaat gebeuren.
Je kunt ook de reisorganisatie bellen waar je je vliegticket hebt geboekt.
Succes…
Oh… dat is erg jammer!
Ook wel een beetje raar dat de ene het wel doet en de ander niet…
Ik zou dan denk maar gewoon gaan…
Malaysia Airways heeft de spec. voorwaarden verlengd naar 31 oktober. Ik hoop dat ze het daarna weer verlengen. Annuleren kan niet, omboeken naar een andere bestemming kan en de vliegdata wijzigen kan ook.
ja, ik denk dat we in singapore uitstappen en een vakantie in Thailand gaan houden. Ik zal toch ook nog even contact met Bangkok airways contact opnemen kijken wat mogelijk is. Het is wel heel jammer maar ik wil wel een onbezorgde vakantie hebben. Was al een jaar bezig met plannen etc…. ach niets aan te doen, ben er 7 jaar geleden geweest en vind het een geweldig land met geweldige mensen!!!
Voor de mensen in Birma hoop ik in ieder geval dat er een vreedzame oplossing zal komen voor de onderdrukking.
Heel hartelijk bedankt voor je reaktie!
Hoi Ted,
Ik zou wel even navragen of je in Singapore mag uitstappen. Malaysia Airways heeft mij verteld dat ik niet in Kuala Lumpur mag uitstappen, tenzij er speciale voorwaarden gelden (dat is nu dus t/m 31 oktober). Beetje raar dat ze dat niet even kunnen regelen, maar het zal wel. Volgens de normale ticketvoorwaarden kan het niet.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?