Bericht van Yongon

• ossy

Hallo,

Ik zit nu op het vliegveld een van de weinge plekken waar je kunt internetten. Yangon is nu veilig genoeg en zijn de mili……..en grotendeels weg. De eerste dagen nog wel en was wel vreemd daar ik de eerste dag slechts twee toeristen heb gezien. De bevolking kijkt je met verbazing en bewondering aan en de spaarzaam aanwezige monikk…..n zijn nog dankbaarder getuige hun blik in de ogen. Pas wel op met wie je praat doe het algemeen en praat nergens over de gebeurtenissen.

Ik heb nu weinig tijd vlieg naar Inle en kan tegen iedereen zeggen GAAN

Mvg

Ossy

• Michael

Ik ga volgende maand nijn visum ook regelen! Maak er wat van, dat zal je met zo'n positieve instelling vast heel goed lukken!

• mara

Wat goed zeg!

Super dat je gegaan bent en ben blij te horen dat het je goed gaat daar.

Ik zelf kan niet gaan omdat mijn werk nu niet wil dat ik weg ga in november. Kan nu van Malaysia Airways mijn ticket omboeken naar een andere datum. Wordt dan zomer 2008.

Ben benieuwd wat de bevolking vindt van je komst, dat horen we wel van je als je weer thuis bent.

Wees voorzichtig en geniet.

• Rizz

Goed dat je bent gegaan ossy!!!

Heel veel succes togewenst, voor ons geld ook, volgend jaar :(

En ook veel plezier !

grz

Riz

• ossy

Hoi Michael,

Doen het is hier verschrikkleijk mooi de bevolking vraagt me om toeristen te laten komen. Er is nu bijna niemand, in de week dat ik er ben heb ik er nit mer dan 10 gezien vreemd eigenlijk zo alleen in Yangon maar iedereen kijkt je zo af en toe verbaasd en erg vriendelijk aan. De monniken hebben daarbij een hele dankbare blik blik in hun ogen.

Zet maar een topic dat het hier veilig genoeg is en een ieder die twijfelt dit mooie en bijzondere land iet te bezoeken toch wel iets heel bijzonders mist

Tot mals

Ossy

• mara

Ik baal echt dat ik niet kan gaan.

Heb mijn hotelreservering afgezegd via de mail. Ik hoop maar dat ze de boodschap ontvangen hebben… anders staan ze straks voor niks te wachten op het vliegveld.

• Mark

Hallo Ossy,

Overmorgen vlieg ik ook naar Myanmar. En ik geloof dat het bericht met de titel “Dringende vragen” ook van jouw is. Zo ja, kun jij nu antwoord geven op de eerste twee vragen van jouw? Ik vroeg me namelijk hetzelfde af?

Veel plezier in Myanmar!

Grt,

Mark

• HenkW

Mark,

zou je even een berichtje op dit prikbord willen plaatsen als jer in Yangon een internetcafé aantreft dat open is ? Ik denk dat wel meer mensen dat graag weten. Er waren tot voor kort meerdere internetcafé's in het centrum, maar ik vrees dat ze nog steeds gesloten zijn,

Goede reis en alvast bedankt.

Henk

• Mark

Henk,

Of de internetcafe's in Yangon open zijn, weet ik eerlijk gezegd niet (maar ik denk het wel). Ik heb daar niet zo opgelet, omdat ik in mijn hotel een computer met Internet-aansluiting kon gebruiken. Ik weet wel dat er de afgelopen dagen niet altijd een verbinding was. Momenteel ben ik Mandalay (in een hypermodern internetcafe) en de verbinding is prima. Het is ook mogelijk om www.hotmail.com of gmail.google.com zonder bypass te openen.

Grtz, Mark

• HenkW

mooi bericht Mark, en misschien ook een goed teken voor toekomstige ontwikkelingen; wie weet. Voor zover ik weet was er tot voor kort alleen een (betrekkelijk klein) internetcafé in de 19-de straat. Kun je me iets zeggen over het adres van het café dat je nu gebruikt en dat kennelijk nieuw is ?

Alvast dank en nog een goeie tijd daar.

Henk