Mooie foto's van Birma

• Henk de Jong

Bezoek voor veel mooie foto's van Birma de “Myanmar (Burma) - Photo Gallery” website op http://www.hsdejong.nl/myanmar/

Geen lange verhalen, alleen foto's…

Ook zijn hier foto's van een unieke 16 daagse trek naar de top van de Mt. Phon Kan Razi in de Birmese Himalaya in het uiterste noorden (Kachin State) te zien.

En van een korte trek naar de top van Mt. Nat Ma Taung (Mt. Victoria) in Chin State.

Veel plezier met foto's kijken!

• mara

Mooie foto's hoor, vooral daar in de bergen. Echt prachtig dat landschap.

• Michael

Je vindt ook heel veel foto's op mijn website “Thai Start” in de sectie “Birma” op: http://www.thaistart.com/burma.html

Ik heb ooit geprobeerd deze site op te geven als link op dit prikbord, maar dat is genegeerd . . .

Michael

• Wim

Voor een beginneling zijn het best grappige vakantiekiekjes hoor Michael.

Alleen een beetje ongeordende indeling.

Best vermakelijk hoe iedere amateur al zijn vakantiekiekjes tegenwoordig het internet op smijt in de hoop op wat veren ;-)

Wim

• apehabe

Michael,

Trek je niets aan van dat commentaar van Wim. Ik vind je foto's met bijbehorende teksten echt een aanrader voor ons Thailand en Birma liefhebbers.

Hartelijk bedankt. Ik zal ze nog diverse keren bekijken. Mijn leeftijd en lichamelijke conditie laat niet meer toe er nog eens heen te gaan dus dit is voor mij een goed alternatief.

• mara

Ik vind het leuke foto's en ik vind de tekst erbij nog leuker.

Wat ik jammer vind van internet is dat iedereen zijn frustraties er op uitleeft.

• Michael

Hartelijk bedankt Wim voor je opbouwende kritiek. Daar heeft een mens wat aan. Veren zoek ik niet trouwens. Die staan me ook niet goed, dus daar heb ik niets aan.

Deze foto's waren oorspronkelijk bedoeld voor kennissen en vrienden in Nederland en van lieverlede heb ik er maar deze website van gemaakt. Het zijn foto's van dingen die mij opvielen en die ik leuk vond om zo in mijn herinnering te bewaren. Als iemand anders er ook wat aan heeft is het prima toch.

Graag hoor ik van Wim waar ik zijn “professionele” foto's kan gaan bekijken.

Gr. Michael

• arie

Wim, reageer maar even niet op Michael. Een discussie enige tijd geleden ten tijde van de demonstraties heeft aanetoond dat Michael in zijn eigen wereldje leeft. Beschuldigingen her en der van hem aan andere prikkers, en toen een prikker aantoonde dat hij een leugenaartje was gaf hij niet meer thuis. Zoals een andere prikker toen treffend opmerkte lijkt Michael aan paranoide schizofrenie met een tikkeltje grootheidswaanzin te leiden.

Arie

• Michael

Beste Arie dwaal jij niet een beetje heel ver af. Wat je allemaal bazelt is nogal “off topic” hier dacht ik. Jij verkondigt een nogal persoonlijke mening als keiharde algemene waarheid, daar valt niet tegen op te boksen, mijn zegen heb je . . . Je bericht zegt in ieder geval meer over jou dan over mij! Dat wel!

Gr. Michael

• ossy

Met welke telefoon heb jij dit gemaakt?