weet iemand wat een visum kost als je dit op kho san road regelt en hoelang dit duurt?
ik ben nu in vietnam en wil graag het verschil weten, waarschijnlijk is het in thailand voordeliger.
In Chiang Mai betaal ik 1500 baht bij een reisbureau dat is incl. het aangetekend verzenden van het paspoort. Gaat altijd goed. Ik doe dat al jaren. Ik denk dan een betrouwbaar reisbureau de beste optie. De kosten zijn minder belangrijk. Het gaat al met al om je paspoort. Kho San Road heeft niet zo' beste reputatie hier!
Het goedkoopste is om maar niet te gaan en nummer 2 is om in Bangkok zelf naar de Birmese ambassade te gaan of nummer 3 via een reisbureau.
Ik snap dat gezeur over dit soort kosten ook niet. Men geeft honderden euro's uit om hier naar toe te reizen en eenmaal aangekomen mag het niks meer kosten en wordt elke cent omgedraaid. Wat een kruideniersmentaliteit zeg, want waar gaat het om 4 of 5 euro op een budget van . . . ? Tenenkrommend!
Yep,gewoon ambassade in bangkok.
Zelf woon ik aan de grens en betaal 500 baht of 300 baht als ik met us dollar zou betalen.
Wel voor 1 dag, dus meestal visumverlenging.
Meerdere dagen zijn wel te krijgen maar dat gebeurd onderhands.
Voor een paar euries minder op ks road de mist in gaan lijkt me niet zo'n goed idee.
En centenneuken voor 4 5 euro al helemaal niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?