wie gaat binnenkort naar myanmar??

• hans

Zoals alle Birmezen lijden onder het wegblijven van de toeristen, zo ook Min Thu. Hij woont in Yangoon, was 2 jaar geleden enkele dagen m'n gids door Yangoon en omgeving. Wie binnenkort naar Myanmar gaat en een vreselijk behulpzame, vriendelijke en betrouwbare gids zoekt, asjeblieft, neem contact met me op.

Hans

• renie

Ik ga as zaterdag naar Myanmar. Ik wil het adres wel van Min Thu als je dat nog hebt. Weet iemand ook toevallig een goede gids bij het Inle-meeren Mandalay?

We hadden een vlucht geboekt van Mandaly naar Bagan, maar deze is gecancelled vanwege te weinig belangstelling.

Weet iemand eventueel een chauffeur/gids die dit ritje met ons wil maken?

Renie

• hans

Dag Renie, bedankt dat je reageert! heb je net een mail gestuurd. Hoop dat je 'm treft

groet

Hans

• riet

Hallo Renie,

Wij gaan in november 2009 naar Myanmar. We zijn dus ook op zoek naar een goede gids, auto+driver en budget hotels. Wanneer kom je terug en zou je je info dan willen doorsturen? Dank

riet

• rieet

Hallo Hans,

Op 3+4/12 zijn we in Yangon. Op 15/12 willen we via Pindaya-Kalaw-Mandalay-Monywa- naar Bagan. Overwegen om dit met auto+chauffeur te doen. Van 11/12 tem 13/12 zoeken we een gids voor Inle lake. Kan je ons het adres van je gids en ev. andere info doorsturen?

• Riska

beste hans,

Wij zijn er waarschijnlijk half december/januari in Birma, stuur maar een pbtje :)

• Chris

ik ben op 14/10 in myanmar. Ik zoek er een goede gids.

• anna

ik was afgelopen week in Nyaung Shwe (Inle) en had daar helemaal geen gids nodig. mijn 4 vriendinnen en ik gingen gewoon met 5 trishaws naar de haven en daar is een geweldige bootsman (Marmet) die ons alle hoeken van het Inle-meer heeft laten zien ! Het was geweldig !

groeten, anna

• anna

ik ken wel een goede en 100% betrouwbare gids in Yangon. Stuur me een pb-tje en ik stuur je zijn gegevens.

groeten en goede reis naar het geweldige Birma!

anna

• Eric Ter Horst

Kan iemand me vertellen wat een gids zo ongeveer kost per dag of per uur of hoe je dat ook regelt. Je moet heb ik begrepen alle geld cash meenemen dus zoiets moet je wel van te voren weten, je kunt niet even naar de ATM gaan.