Myanmar tourist guide

• Aung Min Thu

Aung Min Thu ( Licensed Tour Guide )

What i can offer you

- A tour for only 1 day or more days

-A program what will satisfy your interests ( please tell me about it)

- Showing you not only the highlights, but also the daily life of the people

-Saving your money by showing you the cheapest way of arranging transport eg

Recommendations

Samen met Min Thu ben ik 10 dagen door Myanmar getrokken en in deze tijd hebben we mandaly, Bangan en het Inle lake bezocht. Hij is een fantastisch gexelschap en heel waardevol geweest voor het zien en begrijpen van dit land. Hij heeft me vele gezichten van het dagelijkse leven laten zien en hij heeft een enorme kennis van zjn land. Maar bovenal is hij gezegend met heel veel humor.

Paul Jansen , Holland ( Student)

Yangon , 07 Sept 2005

Today i am leaving Myanmar, after almost three weeks, it was a great travel and i went back home with a lot of very good remembrances.

I was very lucky to have known Min Thu and to have spent a few days with him. Min Thu is an excellent guide, he provided me the answers to all my questions . I am traveling in South East Asia Since mid-June, and Min Thu was definitely the better guide i met. without him, my travel here in Myanmar would have been empty.

Min Thu is a very good person too, very honest (and this is very important and rare now a day) very polite and pleasant.

I come back home very satisfied , and i have the feeling of having a new friend (and no money can pay for this)

Thank you very much Min Thu, my friend , for those days , i will not forget you.

Daniel

I would like to show you not only the highlights but reality . ( the way of the people).

Aung Min Thu

Welcome to our lovely country

email- luckyboy.star@gmail.com

thecleverson@gmail.com

• hans caspers

hee wat geweldig dit bericht van Min thu hier te lezen. 3 jaar geleden heb ik hem als gids ontmoet in Yangoon, en hij heeft me 4 dagen lang Yangoon en omgeving laten zien, alles goed gepland, spreekt engels en frans, is heel vriendelijk, correct, weet veel te vertellen en we kunnen samen lachen. hopelijk nemen nieuwe reizigers contact met hem op. echt aan te bevelen!