wie gaat nr Kentung de komende maanden

• riet

Wie gaat naar Kentung de komende maanden en is bereid om onze gids Paul (werkt voor NGO) of zijn zoon Sam voor ons, 2 pers., te reserveren voor 6,7,8,9/12/2009? Ze hebben geen mail, kunnen per fax gecontacteerd worden via Hotel Princess maar blijkt dat dit niet altijd doorgegeven wordt. Iedereen kent hen in het dorp. Ik geef je onze gegevens dan ook door. Alvast bedankt!

• b.frederiks

Beste Riet,

Je boodschap is mij nogal onduidelijk: die data. Wat is dag en wat is maand.

Zoals het er nu voorstaat zal ik plm. 14 oktober naar Kengtun reizen, en daar enkele dagen blijven, voor ik verder reis.

allicht wil ik boodschappen e.d.m. doorgeven - ‘zo werkt dat met Myanmar-reizigers’!

Groet,

Bert.

• riet

Hallo Beret,

Op 6,7, 8 en 9 december 2009 zijn we in Kentung en willen dan 4 dagen met Paul de zoon van Sam trekken naar de etnische minderheden. Wel elke dag terugkeren om te slapen in Kentung. Het zou reuze zijn moest je deze data voor ons, 2 personen willen reserveren bij hen. Indien OK dan geef ik je al hun gegevens door. Een dikke merçi alvast!!

Riet

• riet

Hallo Bert,

Hoop dat je alsnog dit bericht ziet want alle pogingen om Mr Paul te bereiken van hieruit falen. Blijkt dat hijzelf vraagt om hem ter plekke of telefonisch te contacteren voor reservatie. Zijn tel 084/22812 Mr U Sai Lon Paul. Wij zijn Wilfried en Riet uit België en willen graag op zondag6/12, maandag7/12,dinsdag8/12 en woensdag 9/12/2009 dagtrekkings maken. We betalen je uiteraard met plezier de telefoonkost terug