laatste info reizen vanuit Thachilek/Mae Sai grens naar Kentung

• Ron Elfring

8 december 2009 ,Als je wilt reizen per auto naar Kentung 3.uur alleen mogelijk met een gids die je aan de grens moet inhuren voor de prijs moet je onderhandelen,vliegen vanuit Thachilek

is ook mogelijk, uitsluitend als je een Visa voor Myanmar hebt kan je met een speciale permit die je een maand van te voren via een travel agent in Yangon moet aanvragen,

Ron

• Ron Elfring

Voor trekking tochten in de omgeving van Kentung zeker 3/4 dagen voor uittrekken,home stay is niet mogelijk zeer aan te bevelen Mr. Yot Kham (Freddy) spreekt vloeiend engels

E-mail yotkham@gmail.com Tel.0095-084-22592

Ron

• dree goven

Ik ben zopas terug uit Myanmar en ben nu in Thailand. Ik heb verleden week de grens willen oversteken Tachilek - Mai Sae maar dit was voorlopig weer niet toegestaan. Zodoende ben ik teruggevlogen naar Yangon en dit kost toch weer zo'n 102 dollar. Ik ben Myanmar binnengekomen in Kawthaung met een visum met de vermelding bij aanvraag : grensovergang Kawthaung. Ook dit was niet toegestaan, opnieuw 35 dollar moeten betalen of anders terug naar Bangkok en van daaruit vertrekken. Dus, zint eer je begint. Als je georganiseerd reist is er geen probleem, maar single blijft het een hele onderneming zeker als men over land wil reizen en de grens wilt oversteken.

dree goven