visa on arrival

• Riet

Green Woord Travel geeft dezelfde info. Geldt vanaf 1 mei 2010, Zij geven

een prijs van 40 euro.

groet,

Riet

• Michael

Ik heb net bij Air Bagan geboekt (voorlopif) en ze ghervaagd hoe het nu precies zit. 40 euro bij Greenwood is normaal die rekenen overal veel en veel te veel voor. alle puiblikaties die ik zag geven 30 USD het was begin dit jaar trouwens 25 USD, althans dat moest ik betalen.

• Michael

Dit ontving ik zojuist van Bagan Air voor wat betreft een visa on arrival:

For Visa we would like to inform you that The documents required for visa on arrival are as follows;

(1) Passport or travel document of which validity is not less that 6 months on arrival day.

(2) Arrival Tourist Visa fee is 30 US per entry. They will allow 25 days and do not allow to apply extension for tourist Visa.

(3) Arrival Transit Visa fee is 18 US per entry and can stay 24 hours.

(4) Must have return air ticket for departure.

(5) Must stay at hotel, motels and guest houses which have license of the Ministry of Hotels and Tourism.Must mention the Exact address.

(6) Must bring two photos (4x6 cm) which are made within six month of arrival day

(7) The form for Visa on Arrival can have in advance at the airline.

Doe je voordeel er mee!

• Ko Pyone

er staat wat meer informatie op van de site Irrawaddy News. Vul op hun site rechtsboven een zoekopdracht in: visa on arrival. Misschien wel handig om dat even te lezen voor je de procedure in werking zet.