hotel in Bagan

• Fief

Hallo,

We komen er niet helemaal uit in welk hotel we in Bagan willen verblijven.

Zover we hebben kunnen zien kun je het beste in Nuaung U zitten. Klopt dat????

We zijn op zoek naar een middenklasse hotel.

We hopen dat jullie wat tips voor ons hebben.

Groetjes, Fief

• Margreet

Wij gaan al een aantal jaren naar het Yar Kinn Thar Hotel in Nyaung OO.

Een kamer met ontbijt kostte vorig jaar $ 28,–.per nacht. Grote kamer ,goede badkamer, terras. ( kleine bungalow kamer)

Er zijn ook goedkopere kamers die liggen in het hoofdgebouw.

Hotel is te zien op Ananda Travel.

Gr.Margreet

• Fief

Thnx voor de tip.

Goeie site ook van Ananda.

Gr, Fief

• piet

ik verbleef in kaday aung hotel….hnin pann street…bagan

super mooi hotel zelfs met zwembad en vriendelijk personeel.

15 usd per nacht.

• Michael

Ik ken daar het Aung Mingalar Hotel (tel. 061 60171) t.o. de Shwezigon Pagoda (die hele grote met dat gouden dak). Grote ruime kamers met badkamer, airco en TV incl. ontbijt en alle extra's (belasting en bediening) 15-28 USD voor 2 peronen. Het is geen grote luxe maar comfortabel en in de buurt - op loop afstand - van veel bezienswaardigheden, winkels en restaurants. Ik kan nog even navragen thuis naar een ander goed hotel in Nyaung U waar iemand kortgeleden (2 maand geleden) was. Dat was meer een resort voor iets van 25 USD.

• Rolf

Het Yar Kinn Thar Hotel in Nyaung-U is inderdaad een prima hotelletje, na wat onderhandelen voor 14$ overnacht.

En Nyaung-U is de beste plek als je gezellig wil eten 'savonds. Als je meer resort style wil heb je betere en duurdere

hotels met zwembad tussen Old-Bagan en Nyaung-U; maar voor veel keuze tussen de restaurantjes moet je dan weer naar

Nyaung-U. In Old-bagan zijn er ook wel een paar.

Rolf

Voor budget en geld info in Myanmar: http://www.bytelife.nl/euro_in_yangon.htm

• Fief

Thnx allemaal voor de info, ik ga er mee aan de slag.

Groetjes, Fief