visum voor myanmar

• ton

Hallo Allemaal,

In januari vliegen we naar Kuala Lumpur, waar we een paar dagen blijven en dan willen we met Air Asia doorvliegen naar Yangon. Misschien is er tegen die tijd wel weer “visa on arrival” in Myanmar maar wanneer dat nog niet het geval is, IS HET MOGELIJK OM IN KUALA LUMPUR OOK EEN VISA VOOR MYANMAR TE KRIJGEN?

gr.ton

• Michael

Als er daar een Birmese ambassade of consulaat is wel. De vraag is wel hoe lang het duurt. Dus even opzoeken via Google of er daar zoiets is en dan contact opnemen om nadere informatie in te winnen. Je kunt ook via een reisbureau in Yangon een visa on arrival regelen. Dat is wat duurder maar wel zekerder. Ook kun je voor vertrek in Nederland e.e.a. in orde maken, nog duurder maar wel weer zekerder. Of de visa on arrival faciliteit terug komt weet geen mens zeker, ik vraag me af of ze het zelf wel weten in Naypyidaw :)

Ik ga eind januari 2011 maar laat een visa on arrival regelen via een reisbureau in Yangon voor de zekerheid. Die hebben goede contacten in Naypyidaw dus dat zit meestal wel snor. Ik ga niet riskeren om ter elfder ure te horen dat er geen visa on arrival meer verstrekt worden.

• Ton

Hallo Michael,

via welk reisbureau laat je het regelen, of neem je er eentje uit de LP. bv.

groet ton

• Michael

Ik neem altijd kontakt op met Green Palace. E-mail: info@greenpalacemyanmar.com of grpalace@myanmar.com.mm. (Stuur voor de zekerheid je vraag naar beide adressen!)

Als je “Michael & Than from Chiang Mai” noemt zullen ze dat leuk vinden, nl. dat ze aanbevolen worden. Ze doen altijd erg hun best!

Hun website is: http://www.greenpalacemyanmar.com. Telefoon: (95-1) 380 558, 380 559, Mobiel 09-51-67904, Tel/Fax: (95-1) 380 559

Hou er rekening mee dat Internet en telefoonverkeer tot en met de verkiezingen op 7 november a.s. zeer beperkt zo niet onmogelijk is!

Succes!