visum

• piet

begin volgend jaar maart ga ik weer terug naar myanmar…( heb al geboekt )

ik heb nog even tijd wat betreft mijn visum…kwam dit tegen op het internet

visum myanmar…tijdelijk niet mogelijk via het visumburo wat te doen als het zo blijft ?

waar zou ik dan mijn visum kunnen aanvragen ??

• Annoek Hesselmans

Hoi Piet,

Gewoon even bellen met de visumdienst Breda. Ze kunnen weer visumaanvragen behandelen, hebben het alleen nog niet veranderd op de website. Ik heb gebeld en morgen gaan we de aanvraag indienen!

Succes!

Groet, Annoek.

• Roy

Hoi Annoek,

Ik heb 2 november een mailtje gestuurd naar het consulaat en kreeg alleen een reactie dat visum aanvragen via de ambassade in Brussel moesten. Ik wil nu morgenochtend naar Brussel rijden om m'n aanvraag in te dienen, maar nu ik hoor dat het via het consulaat kan ga ik toch zitten twijfelen. Het probleem is dat ik 5 december vertrek en ik van de ambassade hoorde dat het 2 weken duurt om het visum te regelen. Weet je toevallig hoe lang het duurt via het consulaat in Breda ? Stuur me anders even een mailtje

Alvast bedankt,

Roy

• roy

gebruik het email adres voorhetinternet at gmail dot com Dan reply ik wel met m'n echte email adres.

• nienke

Vanochtend gebeld met het consulaat in Breda. Zij geven nog geen visum uit en verwijzen door naar de ambassade in Brussel.

• rene

Hoi,

Mocht je vliegen via Bangkok, je kan er ook voor kiezen om daar een visum te regelen, binnen 2 dagen heb je hem dan.

gr

• Annoek

Ik heb toch echt afgelopen maandag in Breda een visum voor Birma aangevraagd… Als dat maar goed komt… ;-)

• Roy

Ik heb ook afgelopen maandag m'n spullen weg gebracht naar de visumdienst in Breda. Die regelen dan verder de aanvraag bij de ambassade in Brussel. Ze vertelde dat het binnen 2 weken zou lukken, ik hoop het in ieder geval want ik vertrek binnenkort :)

• Roy

Net een telefoontje gehad dat ze gereed zijn. Dus ze hebben het binnen 5 dagen geregeld.

• nienke

Hoi Roy, dat hoop ik ook. Ik had het niet aan de visumdienst gevraagd, ik had het consulaat gebeld en zij vertelden dat ze iedereen doorverwijzen naar de ambassade in Brussel. Succes iig.