chauffeur/gids Myanmar

• Jac

Wij gaan in maart 2011 voor de tweede keer naar Myanmar en zoeken hiervoor een betrouwbare chauffeur/gids. Onze eerste reis hebben wij ook op eigen gelegenheid gedaan en was geweldig, maar onze ervaring is dat een goede chauffeur/gids hier nog iets aan toe voegt.

mvg

Jac

• anna

Hallo Jac,

ik kan je wel een gids/chauffeur aanbevelen. Stuur mij even een prive-mail en ik geef je zijn e-mailadres.

groeten, Anna

• Marjan

wij hebben plannen om in november 2011 naar Myanmar te gaan en zjin op zoek naar een gids/chauffeur.

ons doel is het Noorden.

Is het mogelijk dat je ons ook het e-mailadres door geeft van deze gids

• jacobus41

Beste Marjan,

Wij hebben nog niet besloten welke gids wij zullen nemen. Als ik op 1 mei a.s. terugkeer zal ik je mij bevindingen doorgeven.

mvg

Jac

• anna

als je mij een privébericht stuurt, kan ik je het emailadres van onze gids geven.

groeten, anna

• John Boerboom

anna Schreef:

——————————————————-

> Hallo Jac,

> ik kan je wel een gids/chauffeur aanbevelen.

> Stuur mij even een prive-mail en ik geef je zijn

> e-mailadres.

> groeten, Anna

Anna,

wij reizen in juli door myanmar, en ik ben ook zeer geinteresseerd naar je ervaringen en @adres van de chauffeur/gids

kun je mij iets meer vertellen ?

Bvs

groet uit delft

John

• anna

John Boerboom Schreef:

——————————————————-

>

> wij reizen in juli door myanmar, en ik ben ook

> zeer geinteresseerd naar je ervaringen en @adres

> van de chauffeur/gids

> kun je mij iets meer vertellen ?

>

> Bvs

>

> groet uit delft

>

> John

Beste John,

mijn ervaringen zijn niet meer erg actueel, was nl sept. 2009 voor het laatst in Myanmar. Ik ga zeker dit jaar of begin volgend weer terug.

Wij hadden steeds een gids , die ook een auto met chauffeur regelde en ons de hele rondreis (3 tot 4 weken) begeleidde om allerlei praktische zaken te regelen.

Zijn Engels is niet zodanig, dat hij je uitvoerig alles kan vertellen over alle bezienswaardigheden, maar het is wel erg fijn als onderweg alles voor je geregeld wordt en je gemakkelijk met de mensen in contact kunt komen.

Het reserveren van binnenlandse vluchten en hotels lieten we door iemand anders doen. Dat deed zij uitstekend en we betaalden alles bij aankomst in Yangon.

Als je mij een privébericht stuurt, kan ik je de emailadressen van deze mensen geven.

Voor meer informatie kun je me altijd mailen !

groeten! Anna

• jacobus41

Beste John,

Wij zijn tijdens ons verblijf in Z.O. Azie in maart 2011, 16 dagen in Myanmar geweest. Onze chauffeur was Soe Lwin. Wij hebben samen met hem een schitterende reis gehad. Het enige nadeel is, dat zijn auto tamelijk oud is. Wil je meer informatie, laat mij dit dan weten.

mvg

Jac

• dagmar.jannie@ziggo.nl

Hallo Anna wij hebben geboekt naar Myanmar en zijn ook op zoek naar een chauffeur,

ik wilde je vragen of je mij ook het e-mail adres van de chauffeur wil doorsturen.

Ook zou ik het prettig vinden als je mij enkele ervaringen van jou wilde door sturen.

Met vriendelijke groeten Jannie

• Davy

Hallo,

Januari 2012 plannen wij ook een trip door Myanmar.

Kunnen jullie ons eventueel tips geven mbt een chauffeur/gids die jullie geboekt hebben?

groeten

Davy