retourvlucht

• vincent

Hoi allen,

Ik ben van plan om in januari vanuit Bangkok te vliegen naar Myanmar. Om een visum aan te vragen dienen de vluchtgegevens vermeld te worden. Mijn vraag;

Is het verplicht om reeds een vlucht geboekt te hebben voordat je de visum aanvraagt?

Is het verplicht om een retourticket te hebben indien je naar myanmar vliegt?

Alvast bedankt!

gr

• jacobus41

Beste Vincent,

Het is inderdaad verplicht om deze vluchten op te geven. Je kunt ze b.v. voor respectivelijk 50€ heen en 40€ terug nu via internet boeken bij : www.airasia.com

mvg

Jac

• piet

hoi vincent

toen ik vorig jaar ging naar myanmar had ik alleen een ticket naar bangkok

heb vervolgens mijn visum aanvraag ingediend met een copie voor de vlucht naar bangkok

ik kreeg mijn visum zonder problemen.

in bkk heb ik zelf een retour ticket geboekt voor zover ik weet is het nodig om een retour ticket te hebben.

wens je veel plezier in dit geweldig land.

succes.

• ton

Hallo vincent,

Vorige week mijn papieren voor aanvraag visum op de ambassade in Brussel afgegeven, met alleen een retourticket Schiphol - Kuala Lumpur en dat was ok. 9 dec. kan ik mijn visum voor Myanmar daar afhalen.

groet ton

• Rolf

Heb eergisteren in bankok mijn visum gehaald - geen mondelinge of schriftelijke

vragen over de retourvlucht gehad - wel wanneer ik ging (het visum is n.l. 30 dagen

geldig). Wel duurt het 2-3 dagen voor je het visum kunt ophalen - tenzij je kunt

aantonen dat je b.v. morgen al een vlucht hebt. En men vraagt je werkervaring op

te schrijven (de laatste 3 banen). Hmm, curieus :-(

Rolf