Myanmar Tour guide

• Min Thu

I am a freelance tour guide in Myanmar.

Recommendations

Samen met Min Thu ben ik 10 dagen door Maynmar getrokken en in deze tijd hebben we Mandalay, Bagan en het Inle Lake bezocht.Hij is een fantastisch gezelschhap en heel waardevol geweest voor het zien en begrijpen van dit land. Hij heeft me vele gezichten van het dagelijkse leven laten zien en hij heeft een enorme kennis van zijn land. Maar bovenal is hij gezegend met heel veel humor.

Paul Jansen ( Holland)

What i can offer you

- a tour for only i day or more days

- A program what will satisfy your

interests( please tell me about it)

- Showing you not only the hightlight , but also the daily life of the people

- Saving your money by showing you the cheapest way of arranging transport.

Recommendations

- i have a 10 days tour with Min Thu and we have visited Mandalay, Bagan and Inle lake. He's a great companion and a valuable surplus to your time in Myanmar. He showed me many places where you can catch a glance of the daily life of the people and he has much knowledge about his country. But above all he's blessed with a great sense of humor.

Paul Jansen, Holland

Yangon, 07 Sept 2005

Today i am leaving Myanmar, after almost three weeks here. It was a great travel and i went back home with a lot of very good rememberences. I was very lucky to have known Min Thu and to have spent a few days with him. Min Thu is an excellent guide, he provided me the answers to all my questions, I am traveling in South East Asia since mid-June, and Min Thu was definitely the better guide i met, without him, my travel here in Myanmar would have been empty. Min Thu is a very good person too, very honest(and this is very important and rare now a days)very polite and pleasant. I come back home very satisfied and i have the feeling of having a new friend . Thank you very much Min Thu , my friend for those days, i will not forget you.

Daniel

contanc email- thecleverson@gmail.com, (or) luckyboy.star@gmail.com

• rob lienaerts

van 5 februari tot 26 janauri ben ik in myanmar, en omdat ik alleen reis en niet in een reisgezelschap, zoek ik reisgenoten, die samen met mij door Myanmar willen reizen. Je hebt dan gezelschap en kunt de kosten van transport, zoals taxi met 2 of 3 personen delen. Of kan mij iemand een goede chauffeur/gids aanbevelen, wat zijn de kosten per week, en hoe kan ik deze persoon per mail bereiken. alvast badankt laat wat horen…..

• Michael

Van 5 februari tot 26 januari - nou dan heb je wel een heel speciaal visum nodig dat is bijkans 1 jaar . . . :) Ik ben er ook om die tijd 28-01-2011 tot 14-02-2011 maar mijn reis staat al vast.

• rob

je hebt gelijk michael, was vergissing van maand, ben in Myanmar van 5 februari 2011 tot 26 februari 2011, dus 3 weken.

• conny van riel

Ik lees goede berichten over deze gids Min Thi ? kan iemand me zeggen hoe ik met hem in kontakt kan komen ? Ik ga 4 febr. op eigen gelegenheid naar Myanmar.Alvast bedankt ! Conny

• M

Al medereizigers gevonden?

Groet,

M.

• John Boerboom

Beste paul,

half juli reis ik met mijn vrouw een dag of 10 door myanmar,

ik zie dat je zeer enthousiast bent over de gids Min Thu,

kun je mij iets meer vertellen over hem,

reisde jij alleen met hem ? of met een groep /

van die dingen.

Hoe kan ik met hem in contact komen ?

bij voorbaat dank voor je reactie,

groet

John en karin

• dagmar.jannie@ziggo.nl

Ben op zoek naar een chauffeur in november.

Jannie