chauffeur gezocht

• conny van riel

Wij gaan op 4 februari op eigen gelegenheid naar Myanmar en zijn op zoek naar een betrouwbare chauffeur. kan iemand ons hieraan helpen ?

Bij voorbaat hartelijk dank ! Conny van Riel

• JE

Kijk eens op mijn site, de meeste trips heb ik met hem gemaakt. groet JE

http://www.burmapictures.nl/sunny.htm

• conny van riel

Ik had net je website gevonden: ik neem aan dat je Maung Maung Har (Sunny) bedoeld ? ik heb hem een email gestuurd op het onderaan opgegeven emailadres Ik hoop dat dat nog korrekt is. bedankt ! Conny

• JE

Het is het gmail adres. Groet JE

• rob

hoi corrie,

zelf vlieg ik 5 februari van bangkok naar Yangon, en heb daar een betrouwbare chauffeur/gids gevonden via vrienden die ook afgelopen jaar met hem meerdere tours gemaakt hebben en zij zijn uiterst tevreden. Heb nu met hem een route en tour uitgestippeld met de meeste highlights in Myanmar. De tour zal plaats kunnen vinden vanaf 6 of 7 februari, en zal 10 dagen duren voor 60 dollar per dag. Ik reis alleen, wil die tour graag maken alleen of met 2 meerdere personen om de kosten te kunnen delen. laat maar wat horen als je het wat vind. rob

• conny

Hallo Rob,

Ik zag nu pas je bericht.Dank voor het aanbod maar omdat wij een langere periode gaan, lijkt het me handiger zelf een chauffeur te zoeken.

Prettige vakantie en wellicht komen we elkaar nog ergens tegen, Conny

• conny

Hallo rob,

we zijn toch van plan onze reis te bekorten maar we kunnen pas op 9 februari uit Yangon v ertrekken.Zoek je nog medereizigers ? conny

• rob

Hallo Conny,

Ja, zoek nog medereizigers, mijn e mail adres is liena012@telfort.nl kunnen we het samen verder uitwerken en per mail en telefoon verder. ik zal proberen contact op te nemen met de chauffeur en we kunnen samen in overleg verder plannen. Heb de suggestie van de chauffer en mijn reaktie hierop, kan ik je ook mailen.

groejes

• m.klokhuis

Beste…

Ondernemer, 26 jaar werkzaam in de beveiliging, expert, kan u van dienst zijn.

weet niet precies wat u zoekt.

u kunt mij een mail sturen.

m, klokhuis.

• danny

als iemand chauffeur zoekt dan ben ik beschikbaar voor jullie ben en goede chauffeur 6 jaar ervaring ben netjes en zuinig op de wagen mvg danny