visum myanmar

• jacobus41

Ik heb donderdag 3 febr. j.l op de ambassade te Brussel per pasp0oort twee aanvraagformulieren met foto, een workhistoryformulier en een cd met onze pasfoto's ingeleverd en ik kon na drie werkdagen de paspoorten met visa ophalen.

Jac

• piet

Hoi jac.

dat is snel, ik heb mijn paspoort en aanvraagformulier aangetekend verzonden naar de visum dienst in breda

na 17 dagen kreeg ik mijn paspoort met visum terug. ( afgestempeld in brussel )

mag ik vragen wat hebt betaald ? en wanneer ga je naar myanmar ?

gr…piet.

• jacobus41

Beste Piet,

Ik heb € 25 per visum betaald. Ik vertrek op 1 maart a.s. naar Azie en arriveer op 20 maart in Myanmar voor mijn 2e bezoek. Ik verheug mij op dit weerzien.

mvg

Jac

• piet

Hoi jac.

voor mij word het ook de 2e keer als alles goed gaat ? ben ik op 10 maart in yangon

de bedoeling is om per trein naar myitkyina te gaan en vervolgens verder per vliegtuig naar putao.

wie weet misschien komen we elkaar wel tegen ?

wens je succes en geniet van dit mooie land.

mvg.

piet.

• jacobus41

Beste Piet,

Wij reizen deze keer met zijn drieen. Wij hebben een afspraak gemaakt met een chauffeur/gids en wij hebben geen reisplan vastgesteld. Het Inlemeer en Bagan zullen wij in ieder geval wederom bezoeken. Wij hadden de vorige keer een grote zak met kleine knuffels meegenomen. Dit was een groot succes. Verder hebben wij balpennen en ballonnen mee, waar je de kinderen een groot plezien mee doet.

Ook ik wens je een heel mooie reis in dit inderdaad prachtige land.

mvg

Jac

• sylvia

HalloPiet,

Wij gaan overwinteren in Thailand en nemen Laos mee, we willen nu ook Myanmar gaan bezoeken, is het goed alleen te doen en jij zegt dat je een prive chauffeur-gids hebt gehuurd hoe kom je daar aan? Anders wordt Myanmar denk ik georganiseerd.

Hoe kom je aan je visum??

groet Sylvia

• piet

Hoi sylvia.

sorry voor de late reactie.

ik heb niet geschreven dat ik een prive chauffeur heb gehuurd.

maar een bezoek aan myanmar is meer als de moeite waard

je kunt je visum aanvragen in bangkok.

zelf heb ik een burmese vriendin we regelen alles zelf.

het zal geen probleem zijn om een gids te vinden in yangon

als ik jou was zou ik even advies vragen aan michael.

succes.