waar hotels te boeken

• JE

Asiatravel is een redelijke voor Yangon is hier een link http://www.asiatravel.com/en-us/hotels/myanmar/yangon/royal_white_elephant_hotel/index.html#13450141464151&if_height=575

Mandalay hebben ze ook

• Kees

Ik denk dat JE eigenaar is van asiatravel.

Ik heb 3 checks gedaan in Yangon tussen agoda en het door JE redelijk geprijsde website asiatravel, feitelijk door JE beoordeelde te dure agoda.

In alle gevallen is agoda goedkoper. daarbij vallen de hoge percentages taxes bij asiatravel op. die heb ik in de hele wereld nog nooit zo hoog gezien als bij asiatravel.

Ik stop deze discussie nu. Het geeft wel aan dat je goed moet googelen en opletten voordat je iets boekt.

• janericunger

Hoi,

Ik lees meerdere tips over boeking agencies voor een hotel in Yangon. Weet iemand een goed guesthouse/hotel dat betaalbare is en redelijk ligt. Ik wil het graag vooruit via de mail boeken omdat wij 's avonds aankomen.

Heeft iemand recente ervaring met het wisselen van euro's tegen een gunstige koers. Overal in z.o Azië kon ik wel terecht met euro's.

Al vast bedankt, Jan Eric

• MPM

Wij hebben onze hotels geboekt via Khiri Travel, is van een Nederlander, Edwin Briels. Ik weet niet wat ze allemaal boeken, wij hadden hotels en geen guest houses. Grote voordeel van hun is dat we het geld over konden maken vanuit Nederland naar een rekening in Singapore. Scheelt je een hoop contant geld meenemen. Ze hebben ook de nachtbus van Yangon naar Mandalay geboekt.

Monique