Auto met chauffeur

  • Rina

    Ben erg benieuwd of je de reis vanuit

    Nederland moet regelen of via een reisagent in Birma?

  • ikke

    Rina Schreef:

    ——————————————————-

    > Ben erg benieuwd of je de reis vanuit

    > Nederland moet regelen of via een reisagent in

    > Birma?

    Wat jij wilt. Kan beide. Wanneer je het in Nederland boekt betaal je ook voor hun diensten. Je hebt dan wel weer de SGR. Bij problemen kan je hun aanspreken. Communicatie met Birmezen gaat nog wat lastig en traag maar er zijn zeker goede organisaties te vinden. Wij hebben in NL geboekt maar achteraf had het best direct gekund.

    dit was onze reisorganisatie:

    Gracious Myanmar Travel

    No. 343, Bo Aung Kyaw Street,

    Yangon, Myanmar (Burma).

    Tel: (+ 95-1) 392 552 , 392 554

    Fax: (+95-1) 246 685

    Website: www.myanmartravelagent.com

    Veel plezier daar. Wij hebben afgelopen november genoten.

  • Mandalay

    Dag Rina,

    Wij hebben zelf een route uitgestippeld en dat voorgelegd aan Thant. Een prijs afgesproken en vol vertrouwen afgereisd naar Birma. Op het vliegveld stond Thant ons al op te wachten en bracht ons vervolgens naar het hotel wat we vooraf gereserveerd hadden in Yangon.Vervolgens hebben we 3 weken met hem door Birma getoerd, wat een geweldige trip is geworden. Meer vragen, mail gerust.

    Mandalay

  • angelaoomen

    Hoi mandalay

    graag willen we weten wat jullie ongeveer hebben betaald voor de rondreis met chauffeur 3 weken want dat is ook een beetje onze bedoeling

    en dan weten we of dit is onze mogelijkheden ligt .

    groetjes angela oomen

  • mandalay

    Hoi Angela,

    Geef je mailadres en je reisroute, dan laat ik het je weten

    Groet

    Mandalay

  • Renate de Jong

    wij willen ook graag een richtprijs weten voor auto en chauffeur, 3-4 weken voor 2 personen, in januari 2014.

    Hoe wordt er betaald bij aankomst in Kyats of dollars? De eerste overnachting hier boeken via internet of wordt dat ook geregeld.

    Kan je ook Paludrine slikken ipv die andere malaria-tabletten?

    Alvast vriendelijk bedankt

  • Hanneke

    Graag wil ik weten wat de kosten zijn voor een auto met chauffeur voor de volgende reizen in juli:

    6 dagen van Yangon naar Bagan

    apart

    4 dagen van Yangon naar Pathein en vanaf Pathein naar Chaungtha en Ngwe Saung?

    Wil je mij het antwoord via mijn emailadres sturen?

    Alvast hartelijk dank,

    Hanneke

  • Mandalay

    hoi,

    Ik zal het hem vragen en dan hoor je van mij

    Wij hebben onze chauffeur in dollars betaald. .

    Je kan heel makkelijk een hotel via internet boeken. Hij haalt je van het vliegveld af en brengt je netjes naar je hotel.

    Of je ook Paludirne kan slikken, kannje beter even vragen bij de Travel Clinic.

    Wij hebben geen mug gezien in januari en ook niets geslikt. Maar ik weet niet precies waar je naar toe wil.

    Kan je je mailadres even achter laten?

    Groet

    Mandalay

  • Mandalay

    Hoi Renate,

    Het antwoord staat bij Hanneke.

    Kan je misschien je mailadres geven?

  • Mandalay

    Hoi,

    Wil mij je mailadres even mailen, dan kan ik je antwoord geven.

    Groet

    Mandalay