Auto met chauffeur

  • JE

    900 US$ voor de twee trips. Prijs all-in ,dus brandstof verblijf gids roadtaxes etc. Je kunt al vast wat bekijken en zijn contactgegevens vinden op www.burmapictures.nl

  • Hanneke

    moorshanneke@hotmail.com

  • Hanneke

    Beste Myanmar reizigers,

    Helaas kan ik niet via burmapictures.nl contact met jullie zoeken omdat ik jullie emailadres niet kan zien.

    Kunnen jullie mij ajb emailen via moorshanneke@hotmail.com? Ik vertrek binnenkort naar Asia en wil graag contact

    opnemen met jullie chauffeur.

    Alvast hartelijk dank,

    Hanneke

  • JE

    Heb een persoonlijk berichtje naar je gestuurd. Moet gaan lukken. Groet JE:) http://www.burmapictures.nl

  • Alida De Kunst

    Hallo

    Zou je mij wat meer info willen geven omtrent het huren van een auto met chauffeur (ook wat je mag betalen) . Wij zouden op 28/10/13 vertrekken, maar onze reis werd door de maatschappij geannuleerd wegens stopzetting. Wij als reiziger blijven natuurlijk in de kou staan. Gezien wij ticketten hebben geboekt via een andere weg (of we zijn ook die centen kwijt) kunnen we niet anders dan alles zelf regelen , maar dit is voor ons de eerste keer, en ik ben er een beetje bang voor. En dan nog in 7 weken. Als je ons wat tips kan geven zouden wij je echt dankbaar zijn.

    Groetjes ADK

  • anna

    Je kunt in Birma heel goed op eigen houtje, met auto en chauffeur/gids rondreizen. Als je over 7 weken gaat, is het wel zaak dat je, zeker voor de eerste nacht (en) een hotel/guesthouse boekt. Wellicht kun je het programma van baobab volgen en dezelfde hotels laten boeken door je gids.

    Veel succes!

  • Theaschelling@gmail.com

    dag Alida,

    Wat vervelend voor jullie!

    Wij hebben gereist met Thant Zin en hebben het geweldig met hem gehad.

    Niets is hem te veel, vrolijk, enthousiast, betrouwbaar, regelt alles wat je maar wil.

    Zijn tarief weet ik niet precies, maar voor 2 personen moet je denk ik rekenen op 90 USD per dag.

    Wij hebben met hem gereisd in de maand januari 2013.

    Zijn mailadres is thantzin.k31@gmail.com.

    Veel plezier en dat gaat vast en zeker lukken met hem

    Groet

    Mandalay

  • jetteke

    Wij gaan medio februari voor ongeveer 4 weken naar Myanmar en zijn zeker geïnteresseerd in een chauffeur met auto. Hoe zijn de overnachtingen, regelt hij die en wat ben je ongeveer kwijt per overnachting en voor de chauffeur en zijn auto. Al een aantal malen reisden we op deze wijze door India en dat beviel heel erg goed. Zie uit naar de reactie, Jetteke

  • Theaschelling@gmail.com

    Dag Jetteke,

    Onze Chauffeur kan ook hotels regelen, maar dat kan je ook prima zelf hoor. Ik weet niet wat zijn prijs nu is, maar wij betaalden ongeveer 90 usd per dag, inclusief benzine, tol, hotelkosten van hem.

    Wij hebben ontzettend genoten van onze reis door Myanmar. Zijn aandeel was daar debet aan. Prima chauffeur, gezellig, open, integer, alijd op tijd, wil je tijdens je reis iets anders…hij regelt.

    Als je zijn mobiele nummer wil, mail me dan even. Ook als je nog andere dingen wil weten

    Veel plezier Groet Thea

  • Jetteke Mik

    Hallo wij gaan medio febr 2014 voor 4 weken naar Myanmar en zijn op zoek naar een Engels sprekende chauffeur die ook de goede overnachtingsadressen weet. Wat zijn de kosten, en hoe zag jullie reis eruit heb je nadere info? Ik ben zo benieuwd, alvast hartelijkdank Jetteke