martien bedankt voor de informatie! ja met die vertrekbelasting is het elke keer weer een verrassing. in maart moest ik in bangkok nog 700 bath betalen, maar het kan inderdaad ook wel eens al in de ticketprijs zijn verwerkt.
een fijne reis! aad
Beste Aad,
Ongetwijfeld zul je de ontwikkelingen wel volgen en rommelt het nogal. Er is nogal wat gebeurd de laatste tijd. Mijn oorspronkleijke vlucht met Mahan Air werd vorige week gecanceld. Mahan Air (Iraans) werd per direct op de zwarte lijst gezet en heb ik een omboeking gehad en vlieg nu met een duitse maatschappij LTU (nooit van gehoord) Wel houd ik rekening met een alternatief mocht het uit de hand gaan lopen. De militairen beseffen wel dat als ze nu ingrijpen het voledig uit de hand loopt. Ik hoop van harte dat men tot rede komt en er een dialoog op gang komt om het volk ook medezeggenschap te geven. In Nepal is dit ook in gang gekomen en kwam ik er na de opstanden van begin 2006 in juli aan. De militairen zaten nog overal in gebaricadeerde huizen en roadblocks Ook een aparte ervaring.
Mocht het allemaal uit de hand gaan lopen kan ik nog uitwijken naar Laos
Jij ook nog succes met je voorbereidingen. Ga je nog naar Birma?
Gr
Ossy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?