Uit de backpackerspraatjes die ik zo nu en dan hoor begrijp ik wel dat een van de leukste dingen aan plekken waar geen toeirsten komen is dat het er “nog” zo goedkoop is! Dat zegt mij voldoende!
Als je alleen naar een land wilt op vakantie dat zeg maar een verbeterde kopie van Nederland is dan kun je beter thuis blijven en zelfs de deur maar niet meer uitgaan als het niet strikt noodzakelijk is, Nederland zelf is namelijk ook niet "alles'.
Wat ik hier veelal mis is de nuance, het is allemaal meteen zo extreem en onbezonnen! Kakelen als kippen zonder kop, daarbij ongehinderd door enige echte gedegen kennis van zaken gaat veel mensen hier nog wel het beste af.
Ik zeg nergens dat alle backpackers of veel backpackers zo praten en doen maar had het over “hier”, dit prikbord dus.
Je trekt twee dingen - mijn opmerking over backpackers dus - en een andere opmerking over het veeal ongenuanceerde niveau van de discussies hier bij elkaar. Hetgeen wellicht mijn laatste opmerking des te meer bevestigd.
Mijn bericht bestond uit 3 alineas die elk een ander onderwerp aansnijden.
*********************************************************************************************
Ai Ai Michael,
In je eerste alinea welke ik geheel bovenaan geplakt heb staat toch echt dat je het over backpackers hebt, dus kakel zelf dan ook niet aub. En je op één na laatste alinea verliest hiermee ook zijn geldigheid.
Groet,
Paul