Hou toch op en besteed je tijd nuttig. Bah,wat een kinderachtig gedoe!!
Hallo Karen,
Kun jij mij ook uitleggen wat de economische boycot de afgelopen jaren heeft opgeleverd? Is de ‘gewone’ bevolking er beter van geworden nu China veel zaken doet met Birma.
De oppositie is trouwens veel groter dan alleen maar mevrouw Aung San. Met alle respect voor deze moedige vrouw maar er zijn juist heel veel Birmezen die tegen een economische (en toeristische) boycot zijn!
Mijn advies is vooral om te gaan en vermijd zo veel mogelijk alle staatsbedrijven. Volgens mij zijn de Birmezen hier meer mee geholpen dan dat we het land zelf ook gesloten houden!
Met vriendelijke groet,
Rieks Kamphuis
Paul: "Jammer dat je zelf inhoudelijk geen reactie weet te geven…
Je komt zo boos over, heb je het niet meer naar je zin in Thailand, dat land waar eigenlijk geen Thai je wilt hebben achter die heus niet vriendelijke glimlachende facade? Je komt niet echt verder dan het etaleren van kinderachtigheid. Verder is het onthullend dat je toegeeft dat je ontwikkeling een vroege knauw heeft opgelopen, immers taalbegrip ontwikkel je in je vroege jeugd en niet van een spellingscontrole welke alhier ontbreekt."
Of ik het naar mijn zin heb in Thailand is volstrekt irrelevant in deze discussie. Dat sleep je er bij bij gebrek aan goede argumenten. Heel duidelijk! De opmerking over een knauw die ik in mijn jeugd gehad zou hebben ontgaat me volledig, ook dat is irrelevant. Ik ga er om die reden dan ook niet op in.
Verder had ik het niet over spellingsfouten toen ik je aansprak maar over je onmacht teksten te kunnen begrijpen, dan wel je ongebreidelde fantasie waarmee je die teksten volledig uit hun verband rukt. “Au besoin de la cause” zullen we maar zeggen of ook weer bij gebrek aan echt steekhoudende argumenten dan maar zo? Heel zwak!
Verder sluit ik me geheel aan bij het laatste bericht van Rieks. Die slaat de spijker op z'n kop en staat met beide benen stevig op de grond. Laat het zweven maar aan de geesten over Paul c.s. . . . daar zijn er zat van in Azie
Michael, reageer nu eens inhoudelijk… bij eerste berichtjes beginnen dus.. og eigenlijk doe dat maar niet, ik heb eigenlijk geen interesse in je.
Wat betreft dat ik zeg dat je zo boos en gefrustreerd lijkt te zijn (bent!) verwijs ik naar je verbale aggressie door niet inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg (je kan overduidelijk niet tegen andere zienswijzen) maar op de man te gaan spelen door kinderachtige opmerkingen te gaan maken om op deze wijze een ander belachelijk proberen te maken, een klassiek geval van populisme. Als je daarna nog verwacht dat mensen je respecteren heb je schrijnend gebrek aan kennis van de menselijke natuur.
Of reageer eigenlijk maar niet meer, ik heb niet echt interesse in je, je bent wat herhalend en wil toch alleen maar je miezerige puntje scoren, toch?
Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?