Ook wij zoeken een goede chauffeur voor onze rondreis in Myanmar die gepland is dec 2011. Dus heel graag @adres van aan te bevelen driver.
Heb je tips ivm leuke logementen ?
THKS!
ik kan je wel een emailadres geven van een autoverhuurbedrijf en chauffeur, maar over een week of twee hoor ik van een vriendin die op het ogenblik in Birma is, wat haar ervaringen zijn. Dus daar wacht ik liever even op. De kosten van een auto met chauffeur/gids zijn de laatste jaren wel behoorlijk gestegen, en de koers van de dollar is erg laag. Dat maakt alles in Birma voor ons een stuk duurder.
Tips voor hotels/guesthouses vind ik moeilijk te geven, aangezien ik niet weet wat jouw eisen zijn!
groeten, Anna
Net weer terug uit Myanmar waar ik voor de zoveelste keer met deze gids een trip heb gemaakt
Zijn adres vind je hier : http://www.burmapictures.nl/me.htm zie rood onderschrift.
Voor een impressie van wat je zoal te zien krijgt kun je de rest van de site bekijken.
Binnenkort weer een update met toegevoegd de nieuwe hoofdstad, Kayah state en impressies van nieuwe vrijheden.
Groet JE
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?