Michaeltje,
Toch nog even ter afsluiting. Het kan mij werkelijk niets uitmaken of jou mening overeenkomt met de mijne, ieder zijn eigen ( ) werkelijkheid.
Maar je draait dingen om. Jij bent degene die mensen aanvalt op hun mening en zaken totaal uit zijn verband rukt, dingen verzint en als je op leugens betrapt wordt snel zegt: ‘Ik ben niet van plan hier diep op in te gaan Paul.’
Dat kan ik mij voorstellen want je loopt vast in je leugens.
Even voor jouw begrip want je bent gezien je acties te dom om te onthouden wat mensen schrijven dan wel dit terug te lezen voor je mensen ergens van beticht. Ik ben in Birma geweest, dus hoe kan ik nu voor een boycot zijn????? (jij claimt immers dat ik dat ben).
Michael, gezien het feit dat je infiltranten van een klein amateuristisch clubje als het BCN ervan verdenkt infiltranten dit prikbord op te sturen om jou te dwarsbomen. KOM TERUG NAAR NEDERLAND, PSYCHIATERS IN THAILAND ZIJN VEEL SLECHTER DAN HIER!!!!!!
Heus Michael, uit alles blijkt dat je een serieus probleem hebt! Leugens, verbale aggressie, geheugenverlies, inconsequentie, paranoia, populisme, grootheidswaanzin. Laat je behandelen.
Zo en nu lol maken, lekker stappen :-) Ik heb wel vrienden Michael ;-)
De Groeten allen ;-)
Jorg