BIRMEZEN VERWELKOMEN U IN BIRMA!!!!!!!

• marc

Voor alle duidelijkheid.

Ik vind dat het BCN nu ook erg weinig van zich laat horen.

Aan de andere kant zetten ze zich al jaren in voor Burma.

De meesten hier maken zich alleen druk om Burma rondom hun vakantie en nu het actueel is.

Heb een hoop mensen gezien met een nogal uitgesproken mening die ik voor al deze “onrust” nog nooit heb zien posten.

De media aandacht ebt weer langzaam weg en het zal wel weer rustiger worden op dit forum.

Kunnen we ons weer druk maken over de wisselkoersen en het bereik van je mobieltje.

• Michael

Wat je daar zegt deel ik volkomen.

Ik begijp ook best wel dat de meeste mensen hier Birma aandoen als vakantiebestemming en die vinden dat soort informatie nu eenmaal nuttig, dat is begrijpelijk! Blij toe dat er nog mensen zijn die er heen gaan.

• marc

Maar dan geen backpackers!

• Paul

Michael, doe nu eens normaal!! Continue beticht je mij van verdraaiingen en niet reageren op wat je schrijft. Nu heb ik je op een dommig leugentje betrapt en probeer je je daar op een nogal doorzichtige manier onderuit te werken. Kneus.

Paul

• Paul

Michaeltje,

Toch nog even ter afsluiting. Het kan mij werkelijk niets uitmaken of jou mening overeenkomt met de mijne, ieder zijn eigen ( ) werkelijkheid.

Maar je draait dingen om. Jij bent degene die mensen aanvalt op hun mening en zaken totaal uit zijn verband rukt, dingen verzint en als je op leugens betrapt wordt snel zegt: ‘Ik ben niet van plan hier diep op in te gaan Paul.’

Dat kan ik mij voorstellen want je loopt vast in je leugens.

Even voor jouw begrip want je bent gezien je acties te dom om te onthouden wat mensen schrijven dan wel dit terug te lezen voor je mensen ergens van beticht. Ik ben in Birma geweest, dus hoe kan ik nu voor een boycot zijn????? (jij claimt immers dat ik dat ben).

Michael, gezien het feit dat je infiltranten van een klein amateuristisch clubje als het BCN ervan verdenkt infiltranten dit prikbord op te sturen om jou te dwarsbomen. KOM TERUG NAAR NEDERLAND, PSYCHIATERS IN THAILAND ZIJN VEEL SLECHTER DAN HIER!!!!!!

Heus Michael, uit alles blijkt dat je een serieus probleem hebt! Leugens, verbale aggressie, geheugenverlies, inconsequentie, paranoia, populisme, grootheidswaanzin. Laat je behandelen.

Zo en nu lol maken, lekker stappen :-) Ik heb wel vrienden Michael ;-)

De Groeten allen ;-)

Jorg

• Paul

oeps die naam is voor een ander prikbord lol, zo lastig al die aliassen :-)

Paul

• Michael

Jorg of Paul: “Heus Michael, uit alles blijkt dat je een serieus probleem hebt! Leugens, verbale aggressie, geheugenverlies, inconsequentie, paranoia, populisme, grootheidswaanzin. Laat je behandelen.”

Ach, altijd nog minder erg dan MPD - multiple personality disorder! Get a life man!

Ik kan prima lezen en het is dus niet nodig hele stukken tekst in kapitalen neer te kalken. Het maakt echt niet meer indruk zo, sterker het geeft mij het gevoel dat je zelf wel weet dat je onzin uitkraamt daar, maar wellicht denkt dat we dat niet merken als je het in kapitalen schrijft. Maar ik zie al dat een schofferende attitude je handelsmerk is. Alleen de aanhef al: “Michaelje” tegen een man van 60 jaar die je niet persoonlijk kent en dan nog!

Je lijkt volgens mij op die Paulus de Boskabouter, een naamgenoot van je en in ieder geval ook zo'n irritant a-seksueel (je weet niet of het vlees of vis is), betuttelend, nietszeggend sprooksjesfiguurtje met verzonnen vrienden (?) Zijn jullie familie soms?

Enfin we dwalen zo wel steeds door jouw toedoen van het onderwerp af. Is dat je opzet of is dat collateral damage?

Verder moet ik het hier bij laten. Het is zondag en van mijn moeder zaliger mocht ik op zondagen niet liegen en dat is volgens jou wat ik steeds doe, n'importe wat ik ook schrijf hier. Vandaar :)

• karin

Paul, jij bent toch lid van BCN?

Waarom antwoord je niet op mijn vraag bij het kopje Burma Centrum Nederland?

Je hebt nl. een hoop opmerkingen (overal) over, maar waar het om gaat, proberen om iets te doen voor burma, hoor ik niets.

Kunnen we niet iets meer doen voor burma? Eventueel iets samen met het BCN? En dan niet alleen dingen zeggen maar ook doen?

grtjs, karin

• Michael

Ik ben bang Karin dat op jouw bericht een echt inhoudelijke reactie te krijgen ijdele hoop is.

Gewoon een paar straten af lopen met een spandoek samen met een groepje gelijkgestemden daar worden de generaals bang van - denken ze . . . Verder komen die luitjes van BCN en aanverwante actiegroepen niet!