Op mijn borst slaan om een kerstcadautje van iets van 115 euro. TV plus
DVD-speler 165.000 kyats tegen 1150 kyats per USD maakt 143 USD, is ca. 115 Euro als ik goed reken. Laat me niet lachen.
Ik gaf mezelf voor mijn verjaardag gisteren iets in de orde van grootte van 300 euro, een mooie krokolillenleren schoudertas. Dat zal ook wel helemaal verkeerd zijn, maar dat zit ik niet mee, ze zijn hier nu eenmaal te kust en te keur te koop en ik hou van die rommel net zoals van bont (heb ik hior niets aan) en vooral ivoor Dat laatste kun je in Birma ook heel goed en goedkoop kopen. Een tip zeg maar, als je nog een paar eurootjes te missen hebt. Niet echt iets voor backpackers
Nee, ik wilde gewoon eens zien of er hier animo was om iets “samen” te doen. Niet dus, allemaal oncontroleerbare “einzelgaengers” die zeggen van alles en nog wat te doen, dat had ik al gedacht en dat weet ik nu zeker.
Als ik wil stuur ik dat geld voor die generator zo wel. Even wachten tot de koers wat bijtrekt, ik ben geen dief van mijn eigen geld. Dat is geen leuren Marc, maar eens kijken hoe hier gereageerd wordt. Je reactie tekent je mentaliteit en manier van denken wel man. Je bent nog geen steek veranderd. Dat pleit voor je. Een standvastig man, eenmaal op de verkeerde weg in geslagen is hij er niet meer vanaf te krijgen. Dus ook een manier om de mensen wat beter te leren kennen. Is ook leerzaam en soms wat onthutsend. Ga samen iets leuks - n'importe wat - met Karen doen, jullie passen wel bij elkaar . . .
Ik vind het wel typerend hoe druk jullie steeds zijn met spijkers op laagwater te zoeken om mij een douw te kunnen geven. Is dat om dat ik zaken afwijkend zie? Moet ik me aan jullie conformeren? Mijn zegen heb je hoor, het zal me aan m'n r**t geroest zijn. Ik doe het om mijn manier, dat bevalt mij het beste en daar ben ik goed in.
Mijn voorbeelden zijn ook bedoeld om te laten zien hoe ik denk iets te kunnen doen of gedaan heb, of je het er mee eens bent of niet, dat is een andere zaak waar ik me niet druk over maak. Ik geef toe mijn inspanningen zijn super kleinschalig maar daardoor wel zeer overzichtelijk i.t.t. het grotere werk . . .