vakantie myanmar

  • jose duys

    Graag informatie Anna over reizen in Birma ( met vier personen).

    we willen in november 2012 daar 3-4 weken verblijven op rustige relaxte manier.

    Ale informatie is welkom.

    Misschien hoor ik iets van je, groet Jose Haarlem joseduys@hotmail.com

  • jarno.tenbroek@zonnet.nl

    HI Anna, As december gaan wij naar Myanmar. zou je mij ook de informatie kunnen sturen waaronder (gids, auto/chauffeur, hotels e.d.). en de kosten daarvan. Dat zou mij zeer helpen om een beeld te vormen.

    Dank, MIjn email is Jarno.tenbroek@zonnet.nl

    Jarno

  • lianne

    Dag Anna,

    Ik houd me net als Jarno ook zeer aanbevolen voor het mailadres van de dame met het reisburo in Yangon.

    Wij willen volgende zomer met enkele pubers ook die kant op.

    Mijn mail adres is; boschvertrekt@live.nl

    Groet Lianne

    Bosch Vertrekt

  • gelu

    Mijn vriendin en ik gaan in december voor vier weken naar Birma. We landen in Mandalay en vliegen terug vanaf Rangoon. We hebben redelijk wat ervaring met reizen in dit soort landen, maar Birma is de eerste keer voor ons. We hoeven geen luxe maar willen graag het echte Birma zien. Vooral het Noorden trekt ons daarom in het bijzonder. Heeft iemand concrete tips voor stadjes, dorpjes, trekkings, kleine guesthouses, mensen die je ter plekke kunnen helpen, permits enz.?

  • janericunger

    Hallo Rein,

    Ik wil garage wat tips over hotels/guesthouses. Ook zou ik wel willen weten of het mogelij is on bij het Inle Lake in die dorpjes te loggeren ofbij even guesthouse of bij Mensen thuis.

    Wil willen ook garage even trekking done van even paar dagen, vooral gericht op de movie nature. Klopt het dat je dan het beste van Kalaw naar Pindaya kan Lopen?

    Weet jij ook of de boot trip van Mandelay naar Bagan goed te doen is.

    Al vast bedankt. Mijn adres is janericunger@kpnplanet.nl

  • Carlaklak@gmail.com

    Beste Anna,

    Wat een enthousiast bericht ! Ik word daar helemaal vrolijk van. Wij gaan in januari een maand naar myanmar en hebben alleen nog maar de vlucht geboekt van bangkok naar yangon. We zijn met twee vrouwen en staan open voor een mooie vakantie. Ik begrijp dat jij veel kan vertellen. Heb je tips voor ons op gebied van hotelletjes, trekkings, gids etc. Ik begrijp dat jij een mevrouw in yangon hebt die een reisbureautje heeft en veel kan regelen ?

    Ik hoop dat je nog tijd en zin hebt om ook mijn berichtje te beantwoorden.

    Vriendelijke groet van Carla

  • JE

    Laat alsjeblieft weten of je nog aan hotel of guesthouse kan komen. Wat ik begrijp van allerlei mensen is dat Birma volledig overboekt is en dat accomodatie ruim tevoren gereserveerd had moeten zijn. Ben benieuwd of het je lukt. JE

  • Ans

    Beste Carla!

    ik weet niet welk enthousiast bericht van mij je hebt gelezen en, nog belangrijker, van wanneer dit bericht is ! Ik was 2 jaar geleden voor het laatst in Birma en er is intussen heel veel veranderd! Met name in het hoogseizoen (van oktober tot maart) is het blijkbaar erg moeilijk geworden, om nog hotels of guesthouses te boeken ivm de grotere aantallen toeristen.

    Ook zijn de prijzen ernorm gestegen, verdubbeld of nog meer. Vrienden van ons zijn net terug uit Birma. Zodra ik hen gesproken heb (+/- half november), kan ik misschien meer informatie geven.

    Er is wel heel veel informatie te vinden op het forum van een Duitse website: www.myanmar-guide.de

    Misschien kun je je daar alvast eens informeren !

    Carlaklak@gmail.com Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Anna,

    >

    > Wat een enthousiast bericht ! Ik word daar

    > helemaal vrolijk van. Wij gaan in januari een

    > maand naar myanmar en hebben alleen nog maar de

    > vlucht geboekt van bangkok naar yangon. We zijn

    > met twee vrouwen en staan open voor een mooie

    > vakantie. Ik begrijp dat jij veel kan vertellen.

    > Heb je tips voor ons op gebied van hotelletjes,

    > trekkings, gids etc. Ik begrijp dat jij een

    > mevrouw in yangon hebt die een reisbureautje heeft

    > en veel kan regelen ?

    > Ik hoop dat je nog tijd en zin hebt om ook mijn

    > berichtje te beantwoorden.

    >

    > Vriendelijke groet van Carla

  • Thea

    Hoi,

    Is het mogelijk mij een adres aan te lever vAn een driver/ guide.

    We gaan de eerste 3 weken vN januari 2013

    Dankmen groet

    thea Schelling

  • Thea

    Hoi,

    Is het mogelijk mij een adres aan te leveren van een driver/ guide.

    We gaan de eerste 3 weken van januari 2013

    Dank en groet

    thea Schelling