Gaat het de monniken lukken? Wat ontzettend dapper van ze!! Ze verdienen het zo!!
Misschien is de maat vol he! Zojuist stond in de Irrawaddy dat ze in Yangon naar het huis van Aung Suu Kyi gegaan zijn, dwars door de barricades, die daar zijn opgericht, heen. Zij kwam gekleed in geel uit haar huis en praatte korte tijd met de monniken. De politie greep niet in . . . Als dat maar goed gaat!
Beste Paul,
Gebrek aan kennis, nee absoluut niet, ik bereid me altijd voor als ik op reis ga naar Azie. Ik heb nu eenmaal iets met dat wereld deel. Vind de natuur de bevolking en alle verschillende culturen daar heel bijzonder. Natuurlijk heb ik een mening over de dictatuur daar en vind het verwerpelijk. Ik zal daar over vier weken zoveel met de locale bevolking doen. Lekker reizen met de trein de local bus en niet slapen in staatshotels. Zo denk ik de bevolking een klein beetje te kunnen helpen.
En of de demonstraties koud op mijn dak komen, nee nog niet, ik zal het niet opzoeken daar moet je als buitenlander niet bij zijn.
Ben jij er wel eens geweest?
Gr ossy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?