Karin kan dus niet lezen. Zie mijn opmerkingen van 21.5 18:16.
We gebruiken dit discussie-forum om over van alles en nog wat te praten. Dat moet en hoeft niet in verband te staan met een genoemd onderwerp.
Je zou eens naar het China-platforum kunnen gaan. Daar wordt uitgebreid over mensenrechten, Tibet en het Chinese bewind gesproken. Niet alleen over jouw weetjes. Dat is me te simpel.
In allerlei voorkomende discussies in de praktijk blijf je ook niet alleen in 1 onderwerp steken. Na verloop van tijd komt dat onderwerp vanzelf weer aan de orde.
De schrijver bepaald zelf waar zij of hij over wilt praten. We leven hier in een vrij land en spuien onze onderwerpen op een vrij discussie-platforum. Dat platforum is hier gerelateerd aan het land Myanmar. Dat betekent niet, dat er geen zijsprongen gemaakt kunnen of mogen worden.
Het is wel heel erg simpel om dit prikbord inzake een land als Myanmar alleen voor weetjes gebruikt. Dat zegt iets over Karin. Je geeft duidelijk aan dat de omstandigheden in Myanmar je geen barst interesseert. Dat vind ik nou een zielige vertoning.
En als de omstandigheden in Myanmar je niets interesseert, dan vraag ik me af wat je daar gaat doen. Dan zijn er aantrekkelijker mogelijkheden.
Rest me om nogmaals te zeggen dat je mijn berichten niet hoeft te lezen. Ik zou willen zeggen: “Lees ze alstublieft niet”. Zonde van je tijd.